ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD Gorzów Wlkp.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-10-01 15:25:36 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

 Gorzów Wielkopolski: Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD Gorzów Wlkp.
Numer ogłoszenia: 258830 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Podmiejska 18, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7324377, faks 095 7257643.
{C}·         {C}Adres strony internetowej zamawiającego: www.wordgorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD Gorzów Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie dla siedziby głównej WORD Gorzów Wlkp. Systemu Teleinformatycznego Wykonawcy (zwanego dalej STW) w rozumieniu art. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1114) o właściwościach określonych w punkcie III.1.1 SIWZ oraz III.1.2 SIWZ zintegrowanego z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2015 r., poz. 155 z późn. zm.) z wykorzystaniem infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w załączniku nr 7 do SIWZ wraz z udzieleniem ograniczonej czasowo i terytorialnie licencji, na korzystanie z oprogramowania w nim zawartego na polach eksploatacji określonych w § 8 istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ wraz z wdrożeniem określonym w punkcie III.1.3 SIWZ oraz usługami określonymi w punkcie III.1.4. SIWZ. 1.1. Oprogramowanie wchodzące w skład STW powinno zapewniać realizację zadań określonych w następujących aktach prawnych: 1.1.1. Ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. 2015 r. poz. 155 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, a w szczególności: a. Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2012 r. poz. 995 z późn. zm.), b. Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012 r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. poz. 1005 z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r. poz.1019). c. Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 stycznia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za przeprowadzenie egzaminu państwowego oraz stawek wynagrodzenia związanych z uzyskiwaniem uprawnień przez egzaminatorów (j.t. Dz. U z 2014 r. poz. 974). 1.1.2. Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi. 1.1.3. Ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014r. poz. 1114) wraz z przepisami wykonawczymi. 1.1.4. Ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (t.j. Dz. U. 2013 r. poz. 262 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi. 1.1.5. Ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 z późn. zm.). 1.1.6. Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi. 1.2. Oprogramowanie wchodzące w skład STW powinno zapewniać minimalne wymagania : 1.2.1. REALIZACJA EGZAMINU TEORETYCZNEGO (wymaganie: bardzo ważne) a. Losowanie zestawu pytań egzaminacyjnych dla kandydatów z bazy pytań egzaminacyjnych zatwierdzonych przez ministra właściwego do spraw transportu, z zastosowaniem algorytmu losowania umożliwiającego przypisanie wag dla poszczególnych pytań, w wersjach językowych polskiej, niemieckiej, angielskiej i migowej, przy czym wersja w języku migowym dotyczy wyłącznie prawa jazdy kat. B. b. Możliwość sporządzenia wydruku listy osób zakwalifikowanych na egzamin. c. Możliwość bieżącego nadzoru nad postępem przebiegu egzaminu z poziomu aplikacji dedykowanej egzaminatorowi prowadzącemu egzamin teoretyczny. d. Możliwość przeprowadzenia rozpoczętego egzaminu teoretycznego w sytuacji awarii dostępu do bazy danych oraz możliwość zaimportowania danych zapisanych podczas takiej awarii do stanowiska egzaminatora. e. Realizacja egzaminu teoretycznego na stanowisku egzaminacyjnym w oparciu o następujące kryteria: możliwość udzielenia odpowiedzi na pytanie egzaminacyjne, pytania ilustrowane graficznie, limitowany czas egzaminu, prezentacja wyniku egzaminu, możliwość obejrzenia na wniosek osoby egzaminowanej, w przypadku wyniku negatywnego, prezentacji błędnie udzielonych odpowiedzi, możliwość obsługi egzaminu na ekranie dotykowym lub przy użyciu urządzenia wskazującego. f. Na stanowisku egzaminatora możliwość podjęcia indywidualnych decyzji, co do egzaminu (np. osoba nieobecna, egzamin przerwany z wynikiem negatywnym) z przypisaniem uwagi, co do podjętej decyzji (katalog powodów przerwania odmowy). g. Na stanowisku egzaminatora możliwość wygenerowania wydruku przebiegu egzaminu i udzielonych odpowiedzi. h. Na stanowisku egzaminatora możliwość weryfikacji odpowiedzi na pytania. i. Rejestracja w systemie decyzji o wyniku egzaminu po jego podpisaniu (PKI) przez egzaminatora oraz aktualizacja o ten wynik elektronicznego profilu kandydata (PKK). 1.2.2. LOSOWANIE I ROZLICZANIE EGZAMINU PRAKTYCZNEGO (wymaganie: bardzo ważne) a. Losowy przydział osoby egzaminowanej do egzaminatora wg algorytmu uwzględniającego: wykluczenie dla egzaminatora osób zakwalifikowanych powiązanych z egzaminatorem na podstawie numeru ośrodka szkolenia, numeru Instruktora, numeru wykładowcy lub konkretnej osoby, dostępność pojazdu egzaminacyjnego lub zestawu pojazdów Zamawiającego odpowiedniej kategorii, dostępność pojazdu egzaminacyjnego ośrodka szkolenia kierowców odpowiedniej kategorii identyfikowanego przez numer rejestracyjny pojazdu, dostępność placu manewrowego poprzez skojarzenie grup egzaminacyjnych, pojazdów egzaminacyjnych, grup egzaminatorów z takim samym łącznikiem grupującym, czas pracy oraz tryb pracy określony w prowadzonym harmonogramie. b. Możliwość sporządzenia wydruku listy osób zakwalifikowanych na egzamin. c. Możliwość wydrukowania informacji o wylosowanym kandydacie na drukarce paragonowej. d. Możliwość wprowadzenia wyniku przeprowadzonego egzaminu praktycznego przez egzaminatora w systemie z możliwością wybrania przyczyny przerwania egzaminu, odmowy jego przeprowadzenia oraz innego powodu uzyskania oceny negatywnej lub X (wytwarzane dokumenty będą w postaci elektronicznej z możliwością składania wymaganych podpisów akceptacyjnych przy użyciu bezpiecznego podpisu elektronicznego). oraz aktualizacja o ten wynik elektronicznego profilu kandydata (PKK). e. Ewidencja przeprowadzonych przez egzaminatora egzaminów (T, P) z możliwością korekty wyniku. f. Możliwość zawieszenia odwieszenia wylosowanego kandydata, który nie przyszedł na egzamin. Rozliczenie egzaminu dla takiego kandydata musi odbyć się w tym samym dniu. Zawieszenie wylosowanego kandydata powinno umożliwić wylosowanie kolejnego kandydata. g. Możliwość złożenia przez egzaminatora wniosku o udzielenie przerwy w pracy akceptowanej przez koordynatora. h. Możliwość wyboru zmiany pojazdu egzaminacyjnego przez egzaminatora, na którym zostanie został przeprowadzony egzamin. i. Możliwość obsługi egzaminu na ekranie dotykowym lub przy użyciu urządzenia wskazującego. 1.2.3. REALIZACJA ZAPISÓW KANDYDATÓW NA EGZAMINY (wymaganie: bardzo ważne) a. Umożliwienie zapisania się na egzamin w WORD. b. Rejestracja danych z orzeczenia lekarskiego lub psychologicznego oraz zaświadczenia o szkoleniu. c. Rejestracja kandydata po złożeniu wniosku w zależności od specyfiki wnioskowanej sprawy, rodzaju egzaminu, zaświadczeń, skierowań itp. d. Rejestracja kandydata poprzez pobranie informacji z elektronicznego profilu kandydata (PKK) po podaniu jego identyfikatora oraz numeru PESEL. e. Zapis kandydata na egzamin teoretyczny i lub praktyczny dla wybranej kategorii prawa jazdy pozwolenia (rezygnacja z wyznaczonego terminu) z uwzględnieniem salda księgowego kandydata - z wydrukiem zaświadczenia i lub dowodem wpłaty. Możliwość jednoczesnego zapisywania się na egzaminy w zakresie więcej niż jednej kategorii prawa jazdy. f. Zapis kandydata na egzamin z rezerwacji złożonej w zintegrowanej internetowej platformie usług i płatności. g. Możliwość zarejestrowania operacji finansowych w formie gotówka wraz z wydrukiem dowodu KP, przelew, Karta, Terminal przy czym forma terminal powinna być skojarzona z POS związanym z jednym lub kilkoma stanowiskami. h. Możliwość wygenerowania raportu z opłat zarejestrowanych przez użytkownika. i. Możliwość wykonania wysyłki dokumentów kandydata do Starosty (informowanie użytkownika o osobach z niezerowym saldem) oraz do innego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego (w tym możliwość dokonania wysyłki indywidualnej). j. Rejestracja i prezentacja zdarzeń związanych z aktywnością wywołaną przez operatorów (np. Zapis na egzamin) lub obsługą rezerwacji złożonych w zintegrowanej internetowej platformie usług i płatności (np. Zlecenie rezerwacji on-line) 1.2.4. PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE EGZAMINAMI I INFRASTRUKTURĄ (wymaganie: bardzo ważne) a. Tworzenie harmonogramu egzaminów teoretycznych oraz praktycznych, planowanie egzaminów, harmonogram pracy egzaminatorów (wytwarzane dokumenty będą w postaci elektronicznej z możliwością składania wymaganych podpisów akceptacyjnych przy użyciu bezpiecznego podpisu elektronicznego). b. Zarządzanie salami egzaminacyjnymi, stanowiskami egzaminacyjnymi, pojazdami egzaminacyjnymi wraz z możliwością zmiany stanu dostępności pojazdu. c. Określenie, które kategorie egzaminów traktowane są jako podlegające losowaniu (tj. jeden kandydat na losowanie), a które jako nie podlegające losowaniu (tj. takie, w których następuje przypisanie egzaminatora do całej grupy egzaminacyjnej w procesie planowania). d. Możliwość tworzenia, modyfikowania Ramówki egzaminów. e. Zarządzanie grafikiem pracy egzaminatorów (skorelowane z planowaniem egzaminów), zarządzanie pracą egzaminatorów (wprowadzanie przerw, zawieszanie pracy). f. Zatwierdzanie przez dyrektora WORD Planu egzaminów tj. egzaminów przeprowadzonych w danym dniu. Archiwizacja protokołów w wersji elektronicznej z możliwością wydruku w określonym przedziale czasowym. g. Zarządzanie kontami systemowymi (czyli zarządzanie użytkownikami systemu, takimi jak egzaminatorzy, koordynatorzy, operatorzy itd. oraz ich uprawnieniami). h. Wstrzymanie przeprowadzania egzaminów praktycznych w zakresie wybranej kategorii prawa jazdy - w określonym zakresie dat lub do odwołania. i. Raporty związane z analizą czasu pracy egzaminatorów. j. Możliwość śledzenia bieżącej realizacji planu egzaminów (informacja o ilości egzaminów przydzielonych, rozpoczętych, zakończonych, oczekujących). k. Umożliwienie w lokalizacji głównej wygenerowania (poprzez działanie uprawnionego operatora lub automatycznie po rozliczeniu ostatniego egzaminu w danym dniu), podglądu oraz wydruku protokołu egzaminacyjnego dla każdego oddziału oddzielnie. l. Umożliwienie w lokalizacji głównej wygenerowania, podglądu oraz wydruku planu egzaminów dla każdego oddziału oddzielnie. 1.2.5. RAPORTOWANIE, STATYSTYKI I ANALIZY (wymaganie: bardzo ważne) a. Umożliwienie generowania raportów poprzez określenie przez użytkownika wybranych warunków i kryteriów. b. Umożliwienie stworzenia co najmniej zestawień: Statystyki zdawalności w WORD (w kontekście ośrodków szkolenia kierowców, w kontekście instruktorów nauki jazdy, w kontekście egzaminatorów), Statystyki przeprowadzanych egzaminów, Raporty ilościowe oraz procentowe przeprowadzonych egzaminów, Wykazy planowanych egzaminów, Raporty finansowe. c. Możliwość wydrukowania, wyeksportowania wygenerowanego raportu w określonych formatach (np. Microsoft Excel, Acrobat Reader). 1.2.6. APLIKACJA DLA KIEROWNICTWA WORD (wymaganie: bardzo ważne) a. Umożliwienie unieważniania egzaminów. b. Możliwość analizowania zdarzeń wynikających z aktywności użytkowników w systemie teleinformatycznym (np. wprowadzenie wyniku egzaminu, zapis na egzamin, zmiana danych osobowych z podaniem zakresu zmiany itp.). c. Umożliwienie podpisywania dokumentów podpisem cyfrowym (plan egzaminów oraz protokół). d. Umożliwienie wyszukania oraz podglądu protokołu egzaminacyjnego oraz planu dnia za dowolny dzień. e. Wyświetlanie informacji o Użytkownikach, którzy podpisali lub zatwierdzili protokół egzaminacyjny oraz plan dnia. f. Umożliwienie w lokalizacji głównej podpisania, podglądu oraz wydruku protokołu egzaminacyjnego oddzielnie dla każdego z oddziałów. g. Umożliwienie w lokalizacji głównej podpisania, podglądu oraz wydruku planu dnia oddzielnie dla każdego z oddziałów. 1.2.7. ZARZĄDZANIE FINANSOWĄ OBSŁUGĄ SYSTEMU (wymaganie : ważne) a. Umożliwienie generowania raportów oraz zestawień finansowych z działalności WORD. b. Umożliwienie weryfikacji wpłat rejestrowanych przez operatorów w aplikacji BOI. c. Umożliwienie wyszukania operacji finansowych związanych z konkretnym kandydatem czy egzaminem. d. Podsumowanie wpłat zarejestrowanych przez operatora dla dnia lub miesiąca. e. Umożliwianie rozliczania (potwierdzania) operacji zarejestrowanych jako dokonane przelewem z operacjami wprowadzonymi manualnie lub poprzez import do systemu z wyciągu bankowego Zamawiającego. f. Umożliwienie rozliczania raportów z płatności otrzymywanych z Internetowego portalu rezerwacji egzaminów i dokonywania płatności. 1.2.8. INTERNETOWY PORTAL REZERWACJI EGZAMINÓW I DOKONYWANIA PŁATNOŚCI. (wymaganie : ważne) a. Umożliwienie rezerwacji on-line terminu na egzamin państwowy na prawo jazdy. b. Umożliwienie płatności za egzamin państwowy na prawo jazdy za pośrednictwem zintegrowanej platformy usług i płatności. 1.2.9. OBSŁUGA REKLAMACJI NA PRZEBIEG EGZAMINÓW (wymaganie : ważne) a. Umożliwienie dodawania i edycji spraw związanych z przebiegiem egzaminów obejmujących informacje: typ sprawy (np. Reklamacja pisemna, Wniosek przed reklamacyjny, Kontrola egzaminatora ) data i godzina egzaminu, kategoria egzaminu, wynik egzaminu, numer rejestracyjny pojazdu na którym się odbył egzamin, przyczyna przerwania odmowy przeprowadzenia egzaminu, dostępność nagrania z przebiegu egzaminu, planowany termin spotkania z wnioskującym. b. Umożliwienie nadawania sprawom statusów (np. Zarejestrowana, W trakcie-czynności wyjaśniające, Zakończona-unieważniony wynik ). c. Logowanie i prezentowanie zdarzeń związanych z zmianą statusu czy edycji sprawy. 1.2.10. PREZENTATOR (wymaganie : ważne) Umożliwienie prezentowania informacji o osobach wylosowanych do odbycia egzaminu (np. godzina wylosowania, imię i nazwisko, zakres egzaminu, kategoria). 1.3. Wdrożenie STW powinno odbyć się w sposób zapewniający ciągłość procesów egzaminowania (długość przerwy nie dłużej niż 2 dni robocze) i obejmować co najmniej następujące elementy: 1.3.1. Dostosowanie konfiguracji istniejącej infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego wraz z instalacją i konfiguracją oprogramowania. 1.3.2. Zapewnienie niezbędnych urządzeń i skonfigurowanie usługi sieciowej dostępu do systemu teleinformatycznego określonego w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2015r., poz. 155 z późn. zm.) dalej zwanego SI KIEROWCA oraz do integracji STW z SI KIEROWCA wraz z przeprowadzeniem testów tej integracji, które muszą zakończyć się wynikiem pozytywnym. 1.3.3. Umożliwienie pełnej elektronicznej obsługi PKK w siedzibie Zamawiającego, w zakresie pobierania PKK i jego aktualizacji w funkcjonalnościach określonych w punktach 1.2.1 SIWZ, 1.2.2 SIWZ oraz 1.2.3 SIWZ zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przez cały okres obowiązywania umowy. 1.3.4. Przeprowadzenie migracji danych z obecnie eksploatowanego przez Zamawiającego systemu (Zamawiający nie posiada wiedzy opisującej strukturę bazy danych oraz relacji między zbiorami bazy danych. Wiedza opisująca bazę danych jest własnością dotychczasowego dostawcy systemu teleinformatycznego tj. Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.) Wszystkie koszty związane z migracją bazy danych muszą być uwzględnione w ramach wynagrodzenia wskazanego w § 7 Umowy, której istotne elementy zostały określone w załączniku nr 10 do SIWZ. Migracja wszystkich i kompletnych danych musi być zrealizowana w terminie nie przekraczającym realizacji prac wdrożeniowych. 1.3.5. Zapewnienia bezpieczeństwa elektronicznego przesyłania danych z zastosowaniem infrastruktury klucza publicznego PKI (czytniki, karty i certyfikaty) oraz należytego zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, na zasadach uzgodnionych przez Strony w Umowie. 1.4. Usługi dostarczone wraz z STW dla WORD Gorzów Wlkp. powinny obejmować, w okresie trwania umowy, co najmniej następujące elementy : 1.4.1. Świadczenie usługi gwarancyjnej oraz rozwój i utrzymanie STW poprzez usuwanie błędów, ujawniających się podczas pracy w STW oraz bieżące jego aktualizowanie i dostosowywanie do zmian przepisów powszechnie obowiązujących na terenie Polski oraz wynikających w zakresie, w jakim mają wpływ na prawidłowe tj. skuteczne i celowe działanie STW, w uzgodnieniu z Zespołem Przedstawicieli Stron. 1.4.2. Organizowanie spotkań Zespołu Przedstawicieli Stron, powołanego w celu przedstawiania i zatwierdzania wspólnie z Wykonawcą bieżących aktualizacji STW, składający się z przedstawicieli Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego zatwierdzonych pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich podmiotów korzystających z STW w okresach nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy. 1.4.3. Wsparcie techniczne polegające na utrzymaniu telefonicznej pomocy technicznej (helpdesk) świadczonej w dni robocze od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w godzinach roboczych od 7.00 do 22.00, w soboty od 7.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić rejestr wszelkich zgłoszeń serwisowych dokonywanych przez Zamawiającego w toku realizacji niniejszej Umowy. Rejestr ten powinien być dostępny w dedykowanym do tego celu portalu intranetowym zawierającym dodatkowo aktualne wersje instalacyjne oprogramowania, instrukcje obsługi, procedury, forum oraz serwis prawny zawierający co najmniej treść aktów prawnych określonych w punktach 1.1.1. SIWZ i 1.1.2. SIWZ. Wszystkie aktualizacje oprogramowania STW muszą być dostarczane zdalnie w sposób wymuszający ich zainstalowanie przy pierwszym uruchomieniu w danym dniu aplikacji. Czas reakcji na zgłoszenia serwisowe w zależności od ich statusu powinien być następujący : a. status TOP (krytyczny): Błędne działanie STW poprzez brak możliwości uruchomienia aplikacji oraz przejścia podstawowych ścieżek w aplikacjach związanych z procesem losowania egzaminów praktycznych oraz przeprowadzaniem państwowego egzaminu teoretycznego lub zgłoszenie braku działania telefonicznej pomocy technicznej helpdesk, podjęcie działań 2 godziny z czasem naprawy liczonym z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy 24 godziny. b. status HIGH (pilny): Błędne działanie STW poprzez brak możliwości uruchomienia aplikacji oraz przejścia podstawowych ścieżek w aplikacjach związanych z zarządzaniem infrastrukturą oraz zapisów na egzaminy państwowe lub brak możliwości wykonania poprawnych wydruków, wymaganych prawnie, podjęcie działań 4 godziny z czasem naprawy liczonym z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy do końca następnego dnia roboczego, po dniu roboczym w którym nastąpiło Zgłoszenie. c. status MEDIUM (standardowy): Błędne działanie STW niesklasyfikowane jako TOP lub HIGH w wyniku którego występuje brak możliwości obsługi interesanta lub sprawy w zakresie dostępnych funkcji oprogramowania, podjęcie działań do końca następnego dnia roboczego z czasem naprawy 72 godziny w dni robocze. d. status LOW (niski): Zgłoszenie zdarzeń niemających bezpośredniego wpływu na bieżącą pracę Lokalizacji WORD tj. np. prośba o informację lub prośba o zmianę, podjęcie działań w ciągu 72 godzin w dni robocze z czasem realizacji 120 godzin w dni robocze. e. status NONE: Wszystkie Zgłoszenia niepodlegające statusom TOP, HIGH, MEDIUM, LOW, podjęcie działań w ciągu 72 godzin w dni robocze bez określenia czasu realizacji. 1.4.4. Przeprowadzenie w trakcie wdrożenia STW, szkolenia pracowników Zamawiającego z korzystania systemu teleinformatycznego w zakresie niezbędnym do prawidłowego korzystania z STW w siedzibie Zamawiającego w uzgodnionym przez Strony terminie. 1.4.5. Przeprowadzanie w trakcie trwania umowy szkolenia nowo zatrudnionych pracowników Zamawiającego z korzystania STW w siedzibie Wykonawcy w uzgodnionym wcześniej terminie. 1.4.6. Zapewnienie Usługi Sieciowej dostępu do systemu teleinformatycznego określonego w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2015 r., poz. 155 z późn. zm.) oraz do integracji STW z SI Kierowca wraz z umożliwieniem pełnej elektronicznej obsługi PKK w siedzibie Zamawiającego, w zakresie pobierania PKK i jego aktualizacji (Zamawiający nie posiada wiedzy opisującej sposób integracji STW z systemem teleinformatycznym określonym w art. 16a ustawy o kierujących pojazdami. Wiedza ta jest własnością dotychczasowego dostawcy systemu teleinformatycznego tj. Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.). 1.4.7. Zapewnianie możliwości korzystania przez Zamawiającego z Bazy Pytań w STW w zakresie dotyczącym przeprowadzania części teoretycznej egzaminu państwowego, odpowiednio do obowiązujących przepisów prawa w sposób gwarantujący automatyczne wykluczenie z egzaminów wycofanych pytań oraz automatyczne dodanie do egzaminów nowo zatwierdzonych pytań. 1.4.8. Utrzymanie rozwiązania informatycznego umożliwiającego klientom Zamawiającego zarezerwowanie terminu na egzamin państwowy na prawo jazdy oraz dokonanie płatności za ww. egzamin za pośrednictwem zintegrowanej internetowej platformy usług i płatności, zapewnionej przez Wykonawcę oraz generowanie, w formie elektronicznej, raportów o realizowanych opłatach. System w pełni funkcjonalny umożliwi realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na obsłudze administracyjnej i przeprowadzaniu egzaminów państwowych teoretycznych i praktycznych na prawo jazdy. Aktualnie obowiązujące warunki integracji z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2015 r., poz. 155 z późn. zm.) zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ. Aktualnie obowiązujące warunki integracji z systemem teleinformatycznym do prowadzenia ewidencji określonej w art. 100a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) z przewidywanym terminem wdrożenia 4 styczna 2016 r. zostały określone w załączniku nr 9 do SIWZ.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
{C}·         {C}Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
{C}·         {C}Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających w wielkości do 20% zamówienia podstawowego na rozszerzenie systemu teleinformatycznego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

Akapit nr - brak tytułu

 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda złożenia wadium w kwocie 5 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr PKO BP S.A. I O Gorzów Wlkp. 95 1020 1954 0000 7102 0005 6648. 4. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium wnoszone w formach innych niż pieniądze, muszą zawierać co najmniej następujące informacje: a) wskazanie nazwy postępowania: Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD Gorzów Wlkp.; b) wskazanie podmiotu, który wystawia gwarancję poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); c) wskazanie beneficjenta gwarancji poręczenia: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 18; d) wskazanie podmiotu, dla którego wystawiany jest dokument gwarancji lub poręczenia - dane Wykonawcy; e) określenie kwoty gwarancji lub poręczenia ; f) gwarancja lub poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego; g) wskazanie terminu ważności gwarancji lub poręczenia - nie krótszego niż 30 dni, od dnia w którym upłynął termin składania ofert; h) wskazanie, iż podmiot wystawiający gwarancję poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania. 5. Po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium po zawarciu umowy oraz wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p. , co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
{C}·         {C}III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia niniejszego warunku.
{C}·         {C}III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał należyte wykonanie (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej dostawy wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem zintegrowanego systemu wspomagającego pracę dowolnej jednostki o łącznej wartości co najmniej 150.000 zł brutto. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz oraz dokumenty.
{C}·         {C}III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia niniejszego warunku.
{C}·         {C}III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia niniejszego warunku.
{C}·         {C}III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę odpowiadającą 100% wartości złożonej oferty netto. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dowód wniesienia wadium. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca posiada miejsce zamieszkania lub siedzibę nie wydaje się dokumentów zgodnych z żądaniem Zamawiającego wskazanym powyżej- Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie w tym zakresie, oraz dodatkowo informację o osobach uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, złożone przed organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, ewentualnie przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
{C}·         {C}1 - Cena - 90
{C}·         {C}2 - Funkcjonalność systemu - 10
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszystkie postanowienia istotne dla stron postępowania zawarto w treści Wzoru umowy - zał. nr 10 do SIWZ. 2. Umowa może podlegać zmianie w drodze aneksu podpisanego przez Strony w przypadku: a) zmiany przepisów obowiązujących w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, co spowodować może konieczność modyfikacji poszczególnych elementów Systemu; b) zmian po stronie Zamawiającego polegających na zmniejszeniu lub zwiększeniu liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego. c) konieczności uwzględnienia zmiany stawki podatku VAT stawek podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wordgorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 18, 66-400 Gorzów Wlkp., pokój nr 214..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 18; 66-400 Gorzów Wlkp., Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony