ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-11-02 09:51:10 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

 Gorzów Wielkopolski: Sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 292976 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Podmiejska 18, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7324377, faks 095 7257643.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wordgorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp., z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji. 2. Ilości paliwa: - benzyna bezołowiowa Pb 95 w ilości do 41 000,00 litrów, - olej napędowy w ilości do 23 000,00 litrów. 3. Wykonawca zapewnia właściwą jakość dostarczanego paliwa zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami jakościowymi. 4. Dostawy oleju napędowego dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. Wykonawca umowy zapewni Zamawiającemu dostawę danego gatunku oleju napędowego, w zależności od aktualnej temperatury otoczenia. Określone w ust. 2 ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi, jakie zamierza kupić Zamawiający w okresie obowiązywania umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Tankowanie odbywać się będzie sukcesywnie, w ilościach i terminach wynikających z zapotrzebowania Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga aby zakupy paliwa odbywały się w formie bezgotówkowej, bezpośrednio do pojazdów, a do pozostałych urządzeń i maszyn Zamawiającego- z tankowaniem do kanistra - ów. 6. Rozliczenia zawartych transakcji dokonywane będą dwa razy w m-cu tj. za okres od 01 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca, fakturami VAT płatnymi w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury. Załącznikiem do faktury jest zbiorcze zestawienie sprzedaży paliwa zawierające: datę, rodzaj i ilość paliwa, nr rejestracyjny pojazdu, cenę sprzedaży bez uwzględnienia rabatu, nazwisko kierowcy oraz jego podpis. 7. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy na dystrybutorze w chwili zakupu, z uwzględnieniem rabatu. 8. Ilość pobranego paliwa do poszczególnych pojazdów samochodowych winna być potwierdzona przez Wykonawcę w miesięcznej karcie eksploatacyjnej sporządzonej przez Zamawiającego oraz w zbiorczym zestawieniu sprzedaży paliwa sporządzonym przez Wykonawcę..
II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem koncesji wymaganej do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie obrotu paliwami Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o przedłożoną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia niniejszego warunku.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że jest dysponentem co najmniej jednej stacji paliw spełniającej warunki techniczne, jakim powinny opowiadać stacje paliw płynnych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (j.t. Dz. U z 2014 r. poz. 1853), czynnej w trybie całodobowym, zlokalizowanej w odległości nie większej niż 4 km od siedziby Zamawiającego, liczonej po drogach publicznych utwardzonych, która oferuje co najmniej dwa rodzaje paliw: tj. olej napędowy (ON) i benzynę bezołowiową (Pb95) - zał. nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o przedłożone oświadczenie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia niniejszego warunku.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia niniejszego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie - zał. nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Rabat - 40
IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszystkie postanowienia istotne dla stron postępowania zawarto w treści Wzoru umowy - zał. nr 7 do SIWZ. 2. Umowa może podlegać zmianie w drodze aneksu podpisanego przez Strony w przypadku konieczności uwzględnienia zmiany stawki podatku VAT stawek podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wordgorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 18, 66-400 Gorzów Wlkp., pokój nr 214..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 18; 66-400 Gorzów Wlkp., Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony