Zapytanie ofertowe o wartości poniżej 130.000 zł
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu pn. "Zakup energii elektrycznej do obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.".
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu,
których wartość szacunkowa netto nie przekracza wartości wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1
ustawy Prawo zamówień publicznych
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp., przy ul. Podmiejskiej 18.
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu pn. "Zakup energii elektrycznej do obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.". Drukuj informację Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu pn. "Zakup energii elektrycznej do obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.".
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-01-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Renata Fryszkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-01-20 11:38:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Renata Fryszkowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-01-20 11:46:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Renata Fryszkowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-02-04 11:43:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 782 raz(y) |
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu pn. "Naprawa opaski oraz częściowa izolacja ścian fundamentowych budynku administracyjno - szkoleniowego WORD w Gorzowie Wlkp.".
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu,
których wartość szacunkowa netto nie przekracza wartości wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1
ustawy Prawo zamówień publicznych
których wartość szacunkowa netto nie przekracza wartości wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1
ustawy Prawo zamówień publicznych
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Naprawa opaski oraz częściowa izolacja ścian fundamentowych budynku administracyjno - szkoleniowego WORD w Gorzowie Wlkp.”.
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu pn. "Naprawa opaski oraz częściowa izolacja ścian fundamentowych budynku administracyjno - szkoleniowego WORD w Gorzowie Wlkp.". Drukuj informację Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu pn. "Naprawa opaski oraz częściowa izolacja ścian fundamentowych budynku administracyjno - szkoleniowego WORD w Gorzowie Wlkp.".
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Renata Fryszkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-26 08:39:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Renata Fryszkowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-26 08:51:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Renata Fryszkowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-08-12 07:54:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1135 raz(y) |
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu pn. "Adaptacja pomieszczenia na parterze budynku administracyjno - szkoleniowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. na toaletę dla osób niepełnosprawnych”.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu,
których wartość szacunkowa netto nie przekracza wartości wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1
ustawy Prawo zamówień publicznych
których wartość szacunkowa netto nie przekracza wartości wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1
ustawy Prawo zamówień publicznych
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, współfinansowane ze środków PFRON (zwane dalej „Robotami”), pn. „Adaptacja pomieszczenia na parterze budynku administracyjno - szkoleniowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego
w Gorzowie Wlkp. na toaletę dla osób niepełnosprawnych”.
w Gorzowie Wlkp. na toaletę dla osób niepełnosprawnych”.
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu pn. "Adaptacja pomieszczenia na parterze budynku administracyjno - szkoleniowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. na toaletę dla osób niepełnosprawnych”. Drukuj informację Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu pn. "Adaptacja pomieszczenia na parterze budynku administracyjno - szkoleniowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. na toaletę dla osób niepełnosprawnych”.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Renata Fryszkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-12 13:23:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Renata Fryszkowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-12 13:31:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Renata Fryszkowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-01 10:26:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2209 raz(y) |
Ogłoszenie o planowanym udzieleniu zamówienia publicznego
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie o planowanym udzieleniu zamówienia publicznego Drukuj informację Ogłoszenie o planowanym udzieleniu zamówienia publicznego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Renata Fryszkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-28 15:52:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Renata Fryszkowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-28 16:06:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Renata Fryszkowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-12 12:58:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 315 raz(y) |
Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie nawierzchni dróg pn. REMONT CZĘŚCI NAWIERZCHNI PLACU MANEWROWEGO WORD W GORZOWIE WLKP. (II postępowanie)
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu, których wartość szacunkowa netto nie przekracza wartości wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( II postępowanie)
Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie nawierzchni dróg (zwane dalej „Robotami”), pn. REMONT CZĘŚCI NAWIERZCHNI PLACU MANEWROWEGO WORD W GORZOWIE WLKP..
a. Projekt wykonawczy stanowi zał. nr 1 do niniejszego Zapytania.
b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja Techniczna, która wraz z Przedmiarem robót, stanowi zał. nr 2 do niniejszego Zapytania.
c. Roboty prowadzone będą w sposób umożliwiający niezakłócone funkcjonowanie WORD w Gorzowie Wlkp., w tym przeprowadzanie egzaminów praktycznych na placu manewrowym.
d. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości wykonania Robót.
Załączniki
Pobierz dane XML Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie nawierzchni dróg pn. REMONT CZĘŚCI NAWIERZCHNI PLACU MANEWROWEGO WORD W GORZOWIE WLKP. (II postępowanie) Drukuj informację Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie nawierzchni dróg pn. REMONT CZĘŚCI NAWIERZCHNI PLACU MANEWROWEGO WORD W GORZOWIE WLKP. (II postępowanie)
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-09-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Renata Fryszkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-09-01 14:00:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Renata Fryszkowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-09-01 14:20:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Renata Fryszkowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-09-06 13:22:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2472 raz(y) |
Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie nawierzchni dróg pn. REMONT CZĘŚCI NAWIERZCHNI PLACU MANEWROWEGO WORD W GORZOWIE WLKP.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu, których wartość szacunkowa netto nie przekracza wartości wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie nawierzchni dróg (zwane dalej „Robotami”), pn. REMONT CZĘŚCI NAWIERZCHNI PLACU MANEWROWEGO WORD W GORZOWIE WLKP.
a. Projekt wykonawczy stanowi zał. nr 1 do niniejszego Zapytania.
b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja Techniczna, która wraz z Przedmiarem robót, stanowi zał. nr 2 do niniejszego Zapytania.
c. Roboty prowadzone będą w sposób umożliwiający niezakłócone funkcjonowanie WORD w Gorzowie Wlkp., w tym przeprowadzanie egzaminów praktycznych na placu manewrowym.
d. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości wykonania Robót.
Załączniki
Pobierz dane XML Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie nawierzchni dróg pn. REMONT CZĘŚCI NAWIERZCHNI PLACU MANEWROWEGO WORD W GORZOWIE WLKP. Drukuj informację Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie nawierzchni dróg pn. REMONT CZĘŚCI NAWIERZCHNI PLACU MANEWROWEGO WORD W GORZOWIE WLKP.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-08-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Renata Fryszkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-08-22 12:57:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Renata Fryszkowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-08-22 13:16:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Renata Fryszkowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-09-01 11:02:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2743 raz(y) |
Zapytanie ofertowe na Zakup energii elektrycznej do obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp., przy ul. Podmiejskiej 18.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zapytanie ofertowe na zakup energii elektrycznej do obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp., przy ul. Podmiejskiej 18.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Zakup energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U. z 2021r. poz. 716 t.j. ze.zm.).
- Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii, wchodzących w zakres odrębnej umowy
o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Zamawiającego z lokalnym Operatorem Sieci Dystrybucyjnej (OSD) ENEA Operator Spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Strzeszyńskiej 58, 60-479 Poznań. - Zamawiający posiada jeden punkt dostarczania energii elektrycznej i jeden układ pomiarowo
- rozliczeniowy dla wszystkich obiektów, jest odbiorcą końcowym w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne oraz posiada tytuł prawny do nieruchomości. - Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy tj. od dnia 01.06.2022 r. do 31.12.2022 r. - 55 000 kWh.
- Określone w przedmiocie zamówienia szacunkowe zużycie energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układu pomiarowo - rozliczeniowych. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu pobrania przez Zamawiającego mniejszej niż przewidywana ilość energii. Ewentualne zwiększenie zużycia w stosunku do przewidywanego nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego i zostanie rozliczone za faktycznie zużytą ilość energii wg ceny zawartej w ofercie. Cena 1 kWh wskazana w formularzu cenowym będzie ceną stałą (zryczałtowaną) obowiązującą w całym okresie rozliczeniowym.
- Wybrana grupa taryfowa C21 – całodobowa.
- Moc umowna 43 kW.
Załączniki
Pobierz dane XML Zapytanie ofertowe na Zakup energii elektrycznej do obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp., przy ul. Podmiejskiej 18. Drukuj informację Zapytanie ofertowe na Zakup energii elektrycznej do obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp., przy ul. Podmiejskiej 18.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-04-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Renata Fryszkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-04-19 11:05:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dariusz Kubiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-04-19 11:08:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dariusz Kubiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-04-25 12:48:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2159 raz(y) |
„Dostawa, montaż, uruchomienie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz Systemu Monitoringu Wizyjnego (CCTV), konserwacje i przeglądy ww. systemów oraz usługi monitoringu elektronicznego i pozostałe, dotyczące ochrony obiektów WORD w Gorzowie Wlkp.”
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu, których wartość szacunkowa netto nie przekracza wartości wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa, montaż, uruchomienie Systemu Sygnalizacji Włamania
i Napadu (SSWiN) oraz Systemu Monitoringu Wizyjnego (CCTV), konserwacje i przeglądy ww. systemów oraz usługi monitoringu elektronicznego i pozostałe, dotyczące ochrony obiektów WORD w Gorzowie Wlkp.”
1.1.1. Dokumentacja projektowa zawierająca główne założenia projektowanych systemów wraz
z załącznikami: planem umieszczenia kamer zewnętrznych, rzutami poszczególnych pięter budynku szkoleniowo - administracyjnego oraz rzutami budynku garażowo - warsztatowego i szkoleniowo
- administracyjnego nr 2, stanowią zał. nr 1 do niniejszego Zapytania.
1.1.2. Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemu Monitoringu Wizyjnego (CCTV) oraz konserwacji i przeglądów ww. systemów, zawiera zał.
nr 2 do niniejszego Zapytania.
1.1.3. Szczegółowe wymagania dotyczące usługi monitoringu elektronicznego oraz usług pozostałych, dotyczących ochrony obiektu stanowi zał. nr 3 do Zapytania.
1.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca przedstawia jedną ofertę na całość zamówienia.
1.3. Wykonawca winien, przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej obiektów Zamawiającego: zapoznać się
z obiektami, wszystkimi stawianymi warunkami i utrudnieniami organizacyjnymi. Prace należy wykonać wraz ze wszystkimi elementami zapewniającymi kompletne i jakościowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
1.4. Zamawiający dopuszcza możliwość podzlecenia części zamówienia podwykonawcy tylko i wyłącznie
w zakresie usługi monitoringu elektronicznego oraz usług pozostałych, dotyczących ochrony obiektu. Informację o tym wraz ze wskazaniem danych podwykonawcy, Wykonawca zamieszcza w Formularzu ofertowym, stanowiącym zał. nr 4 do Zapytania ofertowego.
II. TERMIN REALIZACJI UMOWY.
2.1. Dostawa i montaż, uruchomienie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz Systemu Monitoringu Wizyjnego (CCTV). Termin wykonania zamówienia - do 29 grudnia 2021 r.
2.2. Konserwacje i przeglądy Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz Systemu Monitoringu Wizyjnego (CCTV) wykonywane w okresie 24 miesięcznej gwarancji, co 3 m-ce.
2.3. Usługi monitoringu elektronicznego i pozostałe, dotyczące ochrony obiektów - od 30.12.2021 r. od godz. 7:30 do 02.01.2023 r. do godz. 7:30.
W przypadku nie uruchomienia Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu ( SSWiN) oraz Monitoringu Wizyjnego (CCTV) do godz. 7:30 w dniu 30.12.2021 r., Wykonawca zapewni na swój koszt ochronę fizyczną obiektów do chwili uruchomienia ww. systemów.
Załączniki
Pobierz dane XML „Dostawa, montaż, uruchomienie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz Systemu Monitoringu Wizyjnego (CCTV), konserwacje i przeglądy ww. systemów oraz usługi monitoringu elektronicznego i pozostałe, dotyczące ochrony obiektów WORD w Gorzowie Wlkp.” Drukuj informację „Dostawa, montaż, uruchomienie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz Systemu Monitoringu Wizyjnego (CCTV), konserwacje i przeglądy ww. systemów oraz usługi monitoringu elektronicznego i pozostałe, dotyczące ochrony obiektów WORD w Gorzowie Wlkp.”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-11-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Renata Fryszkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-11-24 14:46:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dariusz Kubiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-11-24 14:52:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dariusz Kubiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-12-09 12:38:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6178 raz(y) |
Zapytanie ofertowe na ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W GORZOWIE WLKP. PRZY UL. PODMIEJSKIEJ 18.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zapytanie ofertowe na ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W GORZOWIE WLKP. PRZY UL. PODMIEJSKIEJ 18.
Opis przedmiotu zamówienia:
- Zakup energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U. z 2021r. poz. 716 t.j. ze.zm.).
- Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii, wchodzących w zakres odrębnej umowy
o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Zamawiającego z lokalnym Operatorem Sieci Dystrybucyjnej (OSD) ENEA Operator Spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Strzeszyńskiej 58, 60-479 Poznań. - Zamawiający posiada jeden punkt dostarczania energii elektrycznej i jeden układ pomiarowo - rozliczeniowy dla wszystkich obiektów, jest odbiorcą końcowym w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne oraz posiada tytuł prawny do nieruchomości.
- Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy tj. od dnia 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r. - 200 000 kWh.
- Określone w przedmiocie zamówienia szacunkowe zużycie energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układu pomiarowo
- rozliczeniowych. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu pobrania przez Zamawiającego mniejszej niż przewidywana ilość energii. Ewentualne zwiększenie zużycia w stosunku do przewidywanego nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego i zostanie rozliczone za faktycznie zużytą ilość energii wg ceny zawartej w ofercie. Cena 1 kWh wskazana w formularzu cenowym będzie ceną stałą (zryczałtowaną) obowiązującą w całym okresie rozliczeniowym. - Wybrana grupa taryfowa C21 – całodobowa.
- Moc umowna 43 kW.
Załączniki
Pobierz dane XML Zapytanie ofertowe na ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W GORZOWIE WLKP. PRZY UL. PODMIEJSKIEJ 18. Drukuj informację Zapytanie ofertowe na ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W GORZOWIE WLKP. PRZY UL. PODMIEJSKIEJ 18.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-10-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Renata Fryszkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-10-11 09:11:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dariusz Kubiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-10-11 09:16:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dariusz Kubiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-10-21 12:21:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2606 raz(y) |
Zapytanie ofertowe na REMONT DACHU BUDYNKU GŁÓWNEGO WORD W GORZOWIE WLKP.
Akapit nr 1 - brak tytułu
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Przedmiotem zamówienia jest REMONT DACHU BUDYNKU GŁÓWNEGO WORD W GORZOWIE WLKP.
- Przedmiar robót stanowi zał. nr 1 do niniejszego Zapytania.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Remontowych, stanowiąca zał. nr 2 do niniejszego Zapytania.
- Prace budowlane prowadzone będą w sposób umożliwiający funkcjonowanie WORD w Gorzowie Wlkp.
- Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości wykonania robót.
2. Przedmiar robót udostępniono Wykonawcy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ma charakter jedynie pomocniczy. W trakcie realizacji zamówienia nie będzie stanowić podstawy jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy.
3. Wykonawca winien, przed złożeniem oferty na wykonanie robót zapoznać się z budynkiem WORD w Gorzowie Wlkp. i wszystkimi stawianymi warunkami i utrudnieniami organizacyjnymi oraz nakładami materiałowo - technicznymi niezbędnymi do przeprowadzenia robót. W kosztach należy uwzględnić prace zabezpieczające. Roboty należy wykonać wraz ze wszystkimi elementami zapewniającymi kompletne i jakościowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Załączniki
Pobierz dane XML Zapytanie ofertowe na REMONT DACHU BUDYNKU GŁÓWNEGO WORD W GORZOWIE WLKP. Drukuj informację Zapytanie ofertowe na REMONT DACHU BUDYNKU GŁÓWNEGO WORD W GORZOWIE WLKP.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-05-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Renata Fryszkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-05-17 12:44:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dariusz Kubiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-05-17 12:49:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dariusz Kubiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-12-22 12:51:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1767 raz(y) |