ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-10-27 09:46:55 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

 Nr sprawy AG.2210.2.2016                                                                                        Gorzów Wlkp. dnia 27 października 2016 r.                                               

 

 

Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu,

którego wartość szacunkowa netto nie przekracza kwoty 30 000,00 euro

 

1.       Zamawiający:

Wojewódzki  Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.,
ul. Podmiejska 18, 66-400 Gorzów Wlkp.

NIP       

599-23-34-786

REGON

210465647

WWW:

www.wordgorzow.pl

e-mail:

<e-mail>

telefon:

95 732 43 31

fax:

95 725 76 43

 

2.       Opis przedmiotu zamówienia.

 

Zakup energii elektrycznej do obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego
w Gorzowie Wlkp., przy ul. Podmiejskiej 18.

          

             Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 

2.1.        Zakup energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi.

2.2.        Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii, wchodzących w zakres odrębnej umowy
o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Zamawiającego z lokalnym Operatorem Sieci Dystrybucyjnej (OSD) ENEA Operator Spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Strzeszyńskiej 58, 60-479 Poznań, Biuro Obsługi Klienta  ul. Walczaka 31, 66-400  Gorzów  Wlkp.

2.3.        Zamawiający posiada jeden punkt dostarczania energii elektrycznej i jeden układ pomiarowo – rozliczeniowy dla wszystkich obiektów, jest odbiorcą końcowym w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne oraz posiada tytuł prawny do nieruchomości.

2.4.        Procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzana po raz kolejny. Obecnym Sprzedawcą jest PKP Energetyka S.A. ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa.

2.5.        Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy tj. od dnia 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. -  185 000 kWh.

2.6.        Określone w przedmiocie zamówienia szacunkowe zużycie energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania  do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu pobrania przez Zamawiającego mniejszej niż przewidywana ilość energii.

2.7.        Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej.

2.8.        Wybrana grupa taryfowa C21 – całodobowa.

2.9.        Moc umowna 43 kW.

2.10.     Zamawiający zakwalifikowany jest do IV grupy przyłączeniowej, której został przydzielony przez OSD standardowy profil zużycia energii elektrycznej. Pomiar pobieranej mocy i energii odbywa się na poziomie napięcia 0,4kV.

2.11.     Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy zgodnie
z wymogami lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Umowa sprzedaży energii elektrycznej z dotychczasowym sprzedawcą zawarta jest na czas określony tj. do dnia 31.12.2016 r.

2.12.     Wykonawca będzie dokonywał sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych obsługi odbiorców określonych w aktach wykonawczych do ustawy Prawo energetyczne.

2.13.     Rozliczenie i obliczane należności za rzeczywiście pobraną energię elektryczną, świadczone usługi, opłatę abonamentową, odbywać się będzie w miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie cen jednostkowych zaoferowanych przez Sprzedającego w ofercie (Formularzu cenowym).

2.14.     Zamawiający przekaże Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą, stosowne pełnomocnictwo do złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszeń umowy sprzedaży oraz niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. 

 

3.       Termin składania ofert.

 

3.1.        Ofertę należy złożyć do dnia 14 listopada 2016 r. do godz. 900:

 

a)    osobiście w siedzibie WORD przy ul. Podmiejskiej 18 w Gorzowie Wlkp. (sekretariat), od poniedziałku do piątku w godzinach 730 – 1530, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Zapytanie Ofertowe na zakup energii elektrycznej do obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp”,

b)   drogą pocztową (adres jak wyżej),

c)    drogą elektroniczną na adres:

<e-mail>

z tytułem wiadomości „Zapytanie Ofertowe na zakup energii elektrycznej do obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.” Oferty składane drogą elektroniczną powinny być skanami ofert oryginalnych (podpisanych). Przed podpisaniem Umowy, Oferent zobowiązany będzie dostarczyć oryginały przesłanych dokumentów.

 

3.2.        Otwarcie ofert nastąpi 14 listopada 2016 r. godz. 915, w sali 206.

3.3.        Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

3.4.        Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert, licząc od dnia składania ofert włącznie.

 

4.       Termin realizacji zamówienia.

24 miesiąceod 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r.

 

5.       Opis warunków udziału w postępowaniu

 

 

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki  wraz z oświadczeniem o posiadaniu zawartej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucji przynajmniej na okres dostawy energii elektrycznej.

 

 

6.         Kryterium wyboru ofert.

 

Jedynym kryterium oceny ofert jest: 100% cena, tzn. zostanie wybrana oferta z najniższą ceną.

 

7.       Opis sposobu obliczenia ceny.

 

7.1.        W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie podatki, cła,
i inne zobowiązania podatkowe wynikające ze stosowanych ustaw. Wykonawca
w cenie oferty jest zobowiązany zawrzeć wszelkie upusty i rabaty, jakie zamierza udzielić Zamawiającemu.

7.2.        Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu oferty:

 

a)        ceny jednostkowej energii elektrycznej netto wyrażonej w zł/ 1 kWh  określonej 
z   dokładnością nie większą niż cztery miejsca po przecinku,

b)        stawki opłaty miesięcznej za usługę handlową wyrażonej w zł,

c)         wartości netto za 185 000 kWh energii elektrycznej,

d)        wartości netto za 24 miesięczne stawki opłaty za usługę handlową,

e)        wartości brutto za 185 000 kWh energii elektrycznej,

f)         wartości brutto za 24 miesięczne stawki opłaty za usługę handlową,

g)        kwoty podatku VAT wyliczonej od wartości netto za 185 000 kWh energii elektrycznej,

h)        kwoty podatku VAT wyliczonej od wartości netto za 24 miesięczne stawki opłaty za usługę handlową,

i)               łącznej  wartości brutto  za 185 000 kWh energii elektrycznej oraz wartości brutto za
24 miesięczne stawki opłaty za usługę handlową.

 

Łączna wartość brutto za energię elektryczną oraz usługę handlową służy do porównania ceny ofertowej.

 

7.3.             Przedstawiona w ofercie cena będzie ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, uwzględniająca wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

7.4.             Cena jednostkowa za energię elektryczną oraz opłata za usługę handlową podane
w ofercie obowiązują przez cały okres realizacji umowy i nie podlega zmianom za wyjątkiem: zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności zmiany podatku VAT, podatku akcyzowego.

7.5.             Zamawiający może poprawić w ofercie:

a)    oczywiste omyłki pisarskie,

b)   oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

7.6.        O fakcie dokonania poprawki Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta, którego oferta zostanie poprawiona.

7.7.        Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.

7.8.        Zamawiający zawrze umowę (której projekt stanowi zał. nr 2 do Zapytania Ofertowego)
z Oferentem, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą oraz która spełnia wymogi określone w Zapytaniu Ofertowym. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną.

 

8.       Pozostałe informacje.

8.1.        Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnienia treści zapytania zostanie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

8.2.        Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.

8.3.        Postępowanie może być z ważnych powodów unieważnione lub odwołane w każdym czasie,
o czym Zamawiający  niezwłocznie powiadomi Wykonawców umieszczając stosowną informację na stronie internetowej.

8.4.         Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji i dokumentów w formie pisemnej lub drogą elektroniczną (adres do korespondencji:

<e-mail>

).

8.5.        Wszelka korespondencja (także przesyłana pocztą elektroniczną – skanowane dokumenty), winna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu korespondującego, stosownie do zasad reprezentacji obowiązujących dany podmiot zgodnie z przepisami
i odzwierciedlonych w stosowanych rejestrach.

8.6.        Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). Zamawiający jako jednostka sektora finansów publicznych obowiązana do stosowania tej ustawy, by rozstrzygnąć czy dane zamówienie nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, określił według zasad ustalania wartości przedmiotu zamówienia, iż wartość zamówienia przedmiotu umowy nie przekracza równowartości w złotych polskich 30 000 euro.

 

9.       Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie muszą dostarczyć Oferenci:

9.1.        Wypełniony druk oferty (zał. nr 1 do zapytania Ofertowego). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych. Oznacza, to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony