ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-10-27 09:46:55 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

 Nr sprawy AG.2210.2.2016                                                                                        Gorzów Wlkp. dnia 27 października 2016 r.                                               

 

 

Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu,

którego wartość szacunkowa netto nie przekracza kwoty 30 000,00 euro

 

1.       Zamawiający:

Wojewódzki  Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 18, 66-400 Gorzów Wlkp.

 

2.       Opis przedmiotu zamówienia.

 

Zakup energii elektrycznej do obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego
w Gorzowie Wlkp., przy ul. Podmiejskiej 18.

          

             Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 

2.1.        Zakup energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi.

2.2.        Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii, wchodzących w zakres odrębnej umowy
o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Zamawiającego z lokalnym Operatorem Sieci Dystrybucyjnej (OSD) ENEA Operator Spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Strzeszyńskiej 58, 60-479 Poznań, Biuro Obsługi Klienta  ul. Walczaka 31, 66-400  Gorzów  Wlkp.

2.3.        Zamawiający posiada jeden punkt dostarczania energii elektrycznej i jeden układ pomiarowo – rozliczeniowy dla wszystkich obiektów, jest odbiorcą końcowym w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne oraz posiada tytuł prawny do nieruchomości.

2.4.        Procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzana po raz kolejny. Obecnym Sprzedawcą jest PKP Energetyka S.A. ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa.

2.5.        Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy tj. od dnia 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. -  185 000 kWh.

2.6.        Określone w przedmiocie zamówienia szacunkowe zużycie energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania  do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu pobrania przez Zamawiającego mniejszej niż przewidywana ilość energii.

2.7.        Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej.

2.8.        Wybrana grupa taryfowa C21 – całodobowa.

2.9.        Moc umowna 43 kW.

2.10.     Zamawiający zakwalifikowany jest do IV grupy przyłączeniowej, której został przydzielony przez OSD standardowy profil zużycia energii elektrycznej. Pomiar pobieranej mocy i energii odbywa się na poziomie napięcia 0,4kV.

2.11.     Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy zgodnie
z wymogami lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Umowa sprzedaży energii elektrycznej z dotychczasowym sprzedawcą zawarta jest na czas określony tj. do dnia 31.12.2016 r.

2.12.     Wykonawca będzie dokonywał sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych obsługi odbiorców określonych w aktach wykonawczych do ustawy Prawo energetyczne.

2.13.     Rozliczenie i obliczane należności za rzeczywiście pobraną energię elektryczną, świadczone usługi, opłatę abonamentową, odbywać się będzie w miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie cen jednostkowych zaoferowanych przez Sprzedającego w ofercie (Formularzu cenowym).

2.14.     Zamawiający przekaże Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą, stosowne pełnomocnictwo do złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszeń umowy sprzedaży oraz niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. 

 

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony